Wednesday, April 6, 2011

Stay out,

Hello people. Morning? Hell yeah! I'm just cant-get-my sleep even dah makan ubat,phew. Dah off lappey lama dah but then bored nothing to do, tengok fesbuk macam saket hati mata jek then bukak belog ini. I'm used to read all his entry. Best, fun and berguna. Penuh dengan information either bad or what and boleh tahan jugak dia bila membahasakan orang, i like it. haha. Then tiba-tiba dah bosan tahap vavi cam nak hapdate blog, tapi cam malas tapi cam nak. Adoy, cam ne tu? *tembak nedy skang!

Nak tido tak bole. Pasal? I don't even know. But lately ni i am too much think about someting ni. Few of my frineds olso facing the same situation like me and they seek for my advices and blabla. Duh kau hengat haku hambek kaunseling kos ke weh? Oh,ini masalah love-love. Not to love sangat lah, sebab about other people in a sweet well relationship. Apa itu? Itu kita panggil betina yer, or lebih manis digelar BITCH yer tuan-tuan dan puan-puan. Okay aku dah setart geram. Stupid, tak mula lagi dah nak hangen. Mamposlah, belog haku. Okay enough ned, let's talk eh tak let's start hape ke he nye ni. Okay go.

Adoy cam ne nak mula ah? Okay. Cengini. In a sweet relationship kamu, tmestilah ada asam geram up side down semua kan? Normal lah babe. Tapiiii yang tak bestnye bila ada seekor betina yang pukimak,jahat mengacau relation korang. Betul tak? Angkat tangan lah sape tak hangen weh? ha btau aku sape tak hangen macam nak carot non-stop bila cengitu. Tapi bukan aku lah, aku prefer senyum je kalau ada apa-apa, cool tak? Fuck!! okay tipu. Okay, contoh cengini. In a sweet relation tu tetibe ade betina sial lancau babi kacau bf korang, what you will react then? I mean kacau macam asyik msg lah, ajak lepak lah, ajak teman pergi shopping complex lah, ajak pergi jamuan makan kat ruma lah ape bagai, but betina fukimak ni dah ade bf. Dah bertahon-tahon lah jugak betina ni dah ade bf sendiri but still mengedik menjalang men-sundalkan diri dengan bf korang. Alhamdulillah lah if bf korang tak layan and being honest with you but if melayan betine tu or just nak sedapkan hati korang tu dah laen cerita okay. Tu dah layak maki jek bf korang and betina tu, hantok kepala dua-dua tu. Okay back to the main topic.What do you feel? Geram tak? HARUSLAH geram der. Menyirap tahap vavi ah kan. Lagi pulak if korang memang anti dengan betina tu before korang kenal bf korang then all of sudden, betina ni pulak ada kaitan dengan things like this dalam relation korang. Pergh, mantap perasaan itu, SUMPAH.

Yang betina jenis fukimak lancau ni pulak pun memang rasa kau tuh memang harus makan maki je lah or rela dilabel BITCH, that are much much moreeee suites enough for you sweet bebi babi. Kau dah ade bf kan? Dah bertahon kan? Dah dapat macam-macam dah haku rasa, so stick to your bf susah sangat ke? Asal nak mengenyam sangat men-sundal kan diri dengan bf orang lain? Pergi mam lah kau dengan bf orang tu cozen jauh ke dekat ke hape sekali pon, ade haku kesah? Orang lain pon ade cozen jugak tapi takdelah macm fukimak perangai kau ni. Yang si bf betina ni pulak punyalah syg gila vavi dengan betina ni siap buat itu ini lah tapi kau tak tahu belakang kau dia macam sial perangai ajak bf orang lain itu ini lah, msg gedik-gediks lah, touching-touching babi lah and what F soever. Weh dunia ni tak kecik mana, kawan kau tu sort off kawan si gf bf yang kaudok menjalang tu jugak, so lu faham-faham je lah apa akan jadi once perempuan ni dah explode. Selagi boleh sabar they will be. Bt yang tak bole sabar tu? haa terokkkkk. Okay lah betina, kau kalau dah cakap taknak kacau lagi, stick with your answer je lah, no need nak buat drama soon just to get attention from bf orang. Karma weh, TAKE NOTE.

Kalau boleh aku nak sebut nama betina tu kat sini, boleh sangat aku buat tapi malas lah nak aibkan kau. Tunggu lah if kau dah extreme sangat, tak perlu aku war warkan nama kau kat mana-mana, aku pergi tempat kau cukup, or 'bincang' dengan bf kau. Sebab bf kau pernah 'bincang' and berbual jugak dengan aku dulu, kau mesti tak tahu kan bitch? Duh, dunia ni kecik. Kawan merata. Ape ade hal. Bukan nak cakp besar tapi lu faham sendiri ah. Wa senyap and senyum and lebih suka buat macam aku ni bodoh jek kat mata semua orang but inside, hah tak perlu lah aku nak sebut. Mama pesan tak perlu tunjuk, tunjuk bila perlu jek. You are right mama.

P/s : Sorry lah kawan-kawan yang mengadu dengan aku, aku tak dapat nak bagi advices macm korang nak sangat tu, hahahaha. Aku suro ape? Maki jek kan? Dah buat belom? Amacam rasa? Fantastic keboom keboom tak? Hahaha.

No comments:

Post a Comment