Saturday, April 9, 2011

PMS

Kau tahu apa itu PMS? Google ah sendiri. Oh aku sedan PMS-ing. Rasa apa? Nak guling-guling macam shinchan guling tak dapat etngok cerita action kamen *kantoi aku tengok shinchan, ah mampos lah* Oh nikmaaaaaat rasa PMS ni. Macam ada anak alien mata sepuluh gigi bersepah gigit perut kau, eew aku geli pulak imagine. Tak tak, PMS ni sebab period lah. Sape perempuan tahu lah nikmat PMS/Sengugut ni. Yang bajet perempuan, tak payah nak gedik. Lu kayu lu diam. HAHA Lucah kau ni ned. Okay. Hmm. Hmmm. Hmmm. No wonder aku asek nak maki2 jek nak PMS rupanya nak period rupenya,tipu kau memang suka angen lah pompuan. Okay -,-

Saket weh, sumpah saket. Macam nak gila lah saket. tapi aku rasa kalini paling teruk kot sebab aku sampai muntah-muntah bagai. See? Teruk kan? haish. Ada kes yang lagi teruk sampai pengsan and masuk spital. Itu lembik, tak bagus. Tengok aku, cool je. Tapi bila saket merengek macam hape -,-

muram durjana jek muka :(

then tak tahan, aku makan bende ni tapi tak bagus amalkan selalu doe,


Oh mannn, saket sial sumpah. Bye

No comments:

Post a Comment