Saturday, April 9, 2011

Bila ingat, geram nak pukul2 jek kau. Bila jumpa, terus cair HAHA

Heylo awok awok sekalian. Sila buat tangan macam usop wilca *jangket menatang ni pulak, dem*
Okay abaikan. Heylo dearest beautiFOOL frend and gay guy :)

Semalam hari apa? Semalam hari jumaat cikgu. pandai anak murid cikgu menjawab! Okay semalam macam babi tak best. Asal? Aku jadi mayat batu takde perasaan,gosh! It happened again since dah 2 and half years tak datang, amazing? Jimbit kau !! Macam nak gila adalah, meroyan tension aku tahu? Asal? Asal kepoh sangat nak tahu? Okay aku peramah so aku bitau, tapi takde ah detail. Sebok. Ah, malas lah nak bitau. Kita skip, kita go to next jer. Susah doe nak cari feels tu balik, serious susah and paling worse is aku takut if aku maintain heartless dalam satu jangka/tempoh yang lama which is aku sendiri tak tahu sampai bila. Cepat-cepat view gambar,dengar lagu,baca itu, baca ini. Deep down in here, aku sedeh tapi perasaan sedeh tu macam mati katsitu, melekat kat dinding tak boleh keluar, end up ego yang datang. Memang fantastic! Okay stop. Banyak baca novel sangat, ayat pun dah jadi ayat gay,eew.

okay, ni aku geli. Cocaine, don't. Dengan aku takpe.
Dialu-alukan, hee :D


Peh-lishh lah jangan seperti dia atas, eew. Okay mari sambong. Tiba-tiba amin ahmad ajak lepak and all. So,aku asma'jasmadi hanis amin satai anas and two girls aku tak kenal pon pergi melepak. Bincang2 and balek. Err, aku tengah mcm tak bape best kan, kan,kan kan, nak mitak iron macam malas kan kan kan, pastu kan kan kan, aku kena maki dengan adek sebab benda bodo pon malas. Okay adek, F you :) Mintak cocaine hantarkan iron jek and aku nak bagi sedot2 dia. Jumpa kat jusco. Okay kekok. Acah2 cool jek memaseng, macam nak lempang. Ego kat kepala cakap 'lu jangan nak sengeh2 jadi kuceng eh ned' macam cb kan aku? Then pergi mamam. Entah macam mana okay dah. Huahuahuhua. Then dapat greenlight dari mama boleh balik lewat. Ni aku pelik, lately ni bila dengan cocaine mama macam tak marah je if aku balek lambat. ma, ma tahu tak dia ni perogol tak bersiri? Selalu rogol kacau  dan buli saya. Haha aku yang selalu buli kau ade lah. HAHA :P  Aj and ariel nak lepak, tapi mereka lambat. Cocaine dah risau takut bonda marah. Aku pun cuak-cuak jugak doe takut mama bising, yer la dah bagi lampu hijau naik lemak pulak, ye tak?
Kami pergi jamming kat mana entah, aku lupa. Habes jamming masing terus balek takut kena perintah berkurung gara-gara pulang lewat. Well, kitoran budak baik, anak yang patuh. Tak suka balik memalam sangat main embun, tak pernah pun balek pukul 4 5 pagi camtu. Kan cocaine kan? Okay tipu sangat -,-

itu Aj, yang tak nampak tu Ariel 


ini cocaine. Cocaine, say hye cepattt !!
okay good.


Doe wa tak mandi tapi pancit2 jek perfume tapi takpe tak mandi pun cocaine sukaaa jekkk. hahahaha gedik? lantak laah, bf aku, belog aku! cakap dengan tangannnnnnnnn daaaaaaaaaa!! -,- 
Ehem, terus rasa menyesal tahap vavi sebab tak dpt h*g kau, tu lah ego emo lagi. Ah, lu pon same. HAHA.



p/s: Next time kalau 'takbest' lagi (bukan mintak,tapi kalau) kite terus jumpaaaa jeee laaaa. Carik alasan nak jumpa ke hape ke,or berani mati terjah datang terus. Haaaaaa geram aku. Kbye.

No comments:

Post a Comment