Tuesday, April 12, 2011

Rio

Oh heylo gay and lesbo's. Ada sehat? Ah ape aku kesah lu sehat ke tak. Haha jkjkjkjk. Hope korang sehat gebu gebu montok montok lah ye? Heee Okay sudah mengampu.

Dem todat bangon lambat gilos. Asal? Pukoi 7.30am macam tu baru boleh tidur sebab non-stop batuk, homaigood! Saket dada mak nyah. Naseb tak kempis yang laen, haha. Okay sudah. Err sory langao, terlambat bangun, kesian dia tunggu berejam end up makan dominos eh? Huwaaa nanti i belanja you makan sesedap okay mok? Hee. Then bangun macam biasa jadi bibik, normal lah cuti cuti ni kan. -,- Petang-petang pon hujan, halamak mata memang tak payah cakap lah, layuuu jek manjang. Heh. Tapi taknak bantai tido je nanti gemok macam pig susah nak pakai baju cantek cantek, haha. Then around 4.30pm cocaine called ajak pergi makan. He was on his way back from kerja and aku pon tak makan-makan lagi, so yeay! Boyfriend penyayaaaangggg awak ni, chup2 sket! Makan-makan maseng dah macam ular,then nak pergi pasar malam macam awal lagi so we decided tengok movie dekat U-MALL. Dem. Nak tahu tak, dulu ni lah muka ni lah kemain tak nak pergi tengok wyg kat situ konon tak best lah ape bagai, hahaha bodossss. Tapi not bad la condition dia. Kitorang tengok cerita ni



Okay serious aku gelak macam ape. Bukan sebab burung natang ni, tapi sebab munyet comel dalam tu. Err for now aku rasa macam aku nak kumpul patung monyet banyak-banyak lah. Comel kan monyet? Don't you think it cool? Makan pisang color kuning, alalalalala comelll. Cocaine, laen kali date kita makan pisang je lah nak? Baru comel kan b? *sumpah aku bole kena hempok dengan cocaine -,- * balek pergi pasar beli makan-makan the he sent me home. Thank you boyfriend, I lap you pet. *stand for SEPET, take note. HAHAHAH *

p/s : harini aku dera shiroo lari satu rumah sebab si gemok bodo ni asek terbongkang je kerja lepas bagi koci. Cibai! mengalahkan aku jek timing tidur kau eh! Tapi, pagi tadi dia macam acah-acah comel dengan aku, lu nak bodek wa lah tu suro kasi lu makan banyak-banyak and lepas main lame-lame kan kan kan. Hamster aku ni bijak, gila camera lagi kauuu. Kalah aku -,- Kbye

No comments:

Post a Comment