Saturday, January 8, 2011

Recall recall

Dah lama tak beloging duh. Kenapa? Sebab terlampau busy kesana kesini bagai. Settle all those things, 'balas dendam' ( :p ) , and etc. Okay i pick random okay what happened, tak berapa ingat sangat dah kepala saya nii. Huhu. Nak start dari mana ni haa, atoyay...

Okay here,

January 2, 2011
Sunday

Went out with loves one, he accompanying me settled some thingy here and then beli ticket balek KL. Sempat merayap sekejap at Jusco Bukit Indah, just cuci mata jek okay. Makan and he sent me over, thank you :)

January 3, 2011
Monday

Bus pukul 10.00am, mama and cik ida sent me at Sri Putri. While awaiting for the bus teringat ayah hanta i balek sini dulu-dulu, sumpah nak menanges kat situ jugak tapi cuba kuat untuk senyum ingat benda-benda sweet tu balek. :) Sampai KL, ika picked me up there and we off to some place then balek unisel. Meet my listing and my favii malam tu :)

January 4, 2011
Tuesday

Class started, statistic at 2.30pm. PErgi macam biasa with nani. Then someone pissed  me off by some thingy, its okay. Still boleh tersenyum lagi :) Malam, pergi Ikano with them then SS2 murni get something to eat. Jumpa adil and Is there, which is they are my senior aka my jiran sebelah rumah jek lagipun, haha. Balek texted with boyfee and zzzz

January 5, 2011
Wednesday

Oh my Gucci, again si shitty tu pissed me off bhai. Wa da taley handle dah ni, seriously. Hamper melayang fail ke muka gebu dye, sabar nedy sabar. Oh lil budak, kau berani cabar aku since macam2 kau susahkan aku dari dulu sampai sekarang. Aku tutup mata sebela sebab fikir lu kawan wa beb tapi lu da lebeh ni. Takpe, kau tunggu, you will get it dear, i SWEAR :) Just wait and see.

January 6, 2011
Thursday

Hectic day and exhausted day ever, seriously. Then BIG thing's came, duh. Enough, don't said it. Once again happened, swear to GOD, i let it be as you wish, foreva. I've been enough with the previous weh, not again, FULLSTOP. My bad, im sory for those things.

January 7,2011
Friday

Class pagi tak pegi sebab me and nani taley bukak mata langsung, gila  kaw2 penat facing project's and handle assignment yang meriah tu.  Habes class petang, shoot pergi Shah Alam ika hantar sebab nak balek Jb :) Bus sumpah lembap macam ulat tahi -,- Then arrived around 12.45am macam tu. My lil hush boyfee picked me up there then we off to bazar karat JB sebab he wanna to find some thingy for his dad. Then, pergi makan sebab aku dah kebuloq macam pelarian afghanistan weh, almost dying and tak bermaya duh, -.-
Sampai ruma, basuh muka, campak beg, bukak laptop, pasang lagu tidur and zzzzzzzzzzz :)

No comments:

Post a Comment