Monday, January 10, 2011

Selamat pagi (12.00pm)

Selamat pagiiiii semuaa!oh even dah pukul 12.00pm tapi kat ruma aku still macam pagi weh, tejukkk jek ohh, heaven! Aku asek tarek simut jek even mama pagi2 dah kejut sbb dye nak pi keje dah. Huuu. Bermula harini, aku officially duduk sorang kat rumah for a week while adek sekola, mama keje. Aku takesah, takdehal tapi aku nak makan apaaaaaaaaaaa uwaaaaaaaaaaaaaaa :'( takde brg dapur lagi malas nak pi beli, wuwuwu. Okay pedulik, apa ada hal. zzzzz. Oh semalam, ahhh saket hati kejap dengan kau. Padahal tak patut aku merajuk sebab aku tau kau penat tapi aku nak jugakkk gerammm!! erghh. So that, takmau text dengan kau tetengah malam lagi, kau penat kau tertido nanti aku tah pape, takmau texxtt dengann kau dah tetengah malam sampai hujong bulan ni, heh. Kalau kau nak sampai hujing tahon pon buatlah [ckp besa] -.- Dah dah aku taknak msg kau lagi, fullstop. [merajuk]

Oh, kerja aku. Sumpah malas nak buat. padahal due date semalam. Tapi aku baru buat beberapa ketul file, tak test pon lagi coding2 jadah tuh. Semalam ni haaa AJL, ade ke patot si ana rafali tu menang wehh?? WTF mannn, tekejut haku. Aku target pejal taher ke, bby shahir aku ke or yuna. Ni, ana rafali? ergh. Muntah kejap -.-"

Dah ah, malas nak type lagi. Nak nengok tv pastu nak pergi ruma mak hanim pinjam cd korea. Ish org tua tu nampak jek dah tua berumur baye baye nenek aku tapi layan cite koreaa wehh. Aku kadang terkejut jap bila dye duk cite pasal cite cite korea and hero hero dye, haha! Style duh mak hanim heee. Dah ah, merajuk ni, salu pepagi ade morning text, nie sebab berkelahi bnde stupid aku bukak-bukak mate takde, suhu geram naek lagiiiii, eeee! Dah ah, bye.

Pagi-pagi bukak mata kite dah rindu awak even kite acah-acah merajuk dengan awak  mlm td. Capai-capai hp ingat nak call tapi lupa awak tengah kije, Hee. Syg awakk tauuu sepettt, glad to have you. Te quero :)




Ini untuk awak, FA :)
*tade keje mlm td awak da lena tido*


I love you more than you can imagine
When I see your face it brighten up my day
I love you more than words can ever tell
Even more than what im about to say

I don't remember the last time i felt like this
You make me feel the real me
You don't know how happy it makes me
When I can share things with you,comfortably

I love the way you smile
I love the way you make me laugh
And you give me hope....
When things get a little sad

All of your hugs makes me feel free
From all the drama and trouble that life brings my way
If i would have 1 wish and one wish only
I wish for this love to be here to stay <3

ILY   FA :)

No comments:

Post a Comment