Friday, January 14, 2011

Danga.

Semalam FA balek keje awal before maghrib dye dah boleh balek, so then he said nak jumpa malam. Tak penat ke kau aku fikir? Ish, kesian kot. Alahai tapelah, demi kau and plus aku macam rindu kau sikit-sikit ni, jom jee syg, heee :) Okay, exhausted gila actually, both. Before kelua ruma aku dah pam banyak2 so nanti tade ah tercungap depan FA, mama pun da pesan jangan push. Huwaa, nak jadi nomel. Nak makan ais, nak SHISHAAAAA, nak dance, nak macam-macam lah :'( Dah, stop. Semalam he picked me home around 8.45pm then we both blank nak pergi mana. Pusing2 then he said " adui, jom danga ah " and me "haa ok jom, bosan tatawu nak pigi mana dah, pfft" Took a walked around danga maen amek-amek gamba even saya tade mood nak bergambar tapi gagahkan juga sebab dalame tak ambek gamba besame, weee. :)

Nah,


dye cakap macam MYSPACE amek gmba dari atas, heh !! kau lagi poyo myspace kau, benci aku tgok. erghh

 Muke gedik aku menjadi kan kan kan ?? Siot, muke tak ready ni doe, dem.
* aku suka kau hug aku doe hii :D*

 Gelap kan? Naseb aku puteh, kau dah kurang puteh b, hee 



Kau tau aku sayang kau kan?
Enough..
maintain senyum, macam ni :)

No comments:

Post a Comment