Tuesday, January 11, 2011

Korean movies marathon :)

Okay lantak nak cakap apa even dulu intan duk bahan-bahan aku sebab aku gila movie marathon when takde class, rather than aku tapau siap2 makanan banyak-banyak kat cafe then balek hostel dengan senang hati then, movie marathon sorg2, heavenn duhh !! Dari nak tayang muka duduk cafe lah, court lah, apa la bagai, Erghh, NOT SO SO ME okeh ! Dah diam ned. Itu dulu, zaman hostel. Sekarang wa dah kakak senior bhai, [ mendada ] haha lame! Since cuti mid sem break ni, aku decide menghabeskan sisa cuti dengan menonton korean movies sampai lebam. Stock choki2 dah banyak, ribena dah borong, meggi cup dah beli apa lagi ? Ha, cokolat pon ade, LENGKAP :)

Ni aku tengah layan He is beautiful. Damn nok, mak leleh tengok si Tae-kyung, sumpah. Tergugat kejap. Sory sepet, dye lasi sepet dari you, weee! Dah cukup mengarot. Nak tengok scene dye? Nah, Heee :) Tengokk sendiriii :p

No comments:

Post a Comment