Monday, November 8, 2010

Girlfriend and boyfriend

I've been prank by my girl just now, alexis kiera leah. Fuck you kakak! She called me and saying that today is her birthday and i was like huh? really? And then she started keluakan ayat-ayat touching saying i lupa lah bagai, so i pun dengan bangang dan tulus nya nyanyikan lah dia lagu happy birthday, LOL. Then hang up phone, my gf lagi sorang pulak called said that " weh dek, kau kena tipu lah dek dengan intan, birthday dia kan bulan 3!" OMG! Aku dah agak, sebab tadi rasa macam pelik jek birthday dia bulan ni, pfft! Laju jek jari jemari ni msg dia and cakap "mesra" kitorang. HAHA. Damn you lah kakak! At the same time, i was texting with my boyfee jugak. Sebelah tangan text boyfee, sebelah tangan on phone dengan girlfriend! Oh bahagia rasa! They are my fav people. Hee. Gelak-gelak, and update each other. Maklumlah, dapat call freeeeee. Ngeeee!! Tak pasal-pasal aku nyanyi. Haha. LOL

Texting with boyfee and girlfee at the same time was best-est feeling lah. Hihi. Seronok! I miss both of them. I miss my girl, and i miss my boyfee too. Can't wait to meet up. Huk! I can't sleep. -.- Battery handphone nak mati pulak, malas nak charge. Adoi. -.-"

No comments:

Post a Comment