Friday, November 19, 2010

18/11/2010

Im feel great, happy and all sebab i met him after 2 weeks ++ tajumpe :) But then actually im feel sad sebab after this we can't be able jumpa and leypak like before sebab he will stay here, jb while me at bb. *sigh. He came over my house around 7.45pm and met my mom. Nak kelua petang sebenaye but then tajadi sebab somethin came out. Hee. Then we went to catch movie at Jusco  Tebrau. Nak tengok harry potter but ticket sume full. We decided tgok Unstoppable. Pasal satu train ni tabole stop and someone have to stop it sebab train ni contain of chemical thingy that may damaged the whole town kat situ. Exciting but ada lah selit sikit pasal family and all. View banyak shoot around the train. Not bad lah kan b? Dah la dua-dua sesak nafas masa tuh. Bf pulak demam and semput. ish, risau kejap. Degil, org ckp tayah kelua. Huhu. Then after tu, pergi  beli ticket for me untuk balek KL. Malas nak balek esok, i balek hari sabtu pagi around 9.00am at sri putri.We had our dinner at ayam penyet taman u. Okay saya kene dera oleh boyfriend saya, pffft! Im was so damn fulled dengan my menu and before kelua rumah pun dah melantak macam-macam. He asked me to eat satay. I supposed makan 2 jek, you makan 8 okay. Ngeeee. Macam nak gila i telan satu cucuk satay tuh.  -.-

Okay ini part paling i sedeh sebab he sent me home, ergh! Taknak nanges i tried my best to avoid it but i can't! Damn. Sedeh sebab lepas ni dah jauh and all. Yelah even baru sekejap but takpenah i've been like this which there's someone in my life. Rasa macam sangat sedeh and kosong kat situ. Maybe others like "as long boleh contact and all, takdehal lah, ala lek la, takde bende la,ala nt dye pasangg laen punya, kau pon pasang la jugak, ala laki ni suka ada skandal, kau pun pasang lah skandal"  its stupid for me to pasang laen, that so so not me. Seriously aku tak suka and aku tak reti nak cheat boyfee. Kita tak nak dia buat macam tu, tak nk dia buat apa yang kita taksuka, so kita pun jangan lah buat kan? Hmm okay,rasa sangat laen. Yelah kat sana kemana-mana i went to, buat kerja gila, teman kan i buat kerja and all, im with him. Sana sini, all around the place which i selalu pergi dengan dia, tiba-tiba takde, kosong sangat rasa. Dia cool, he look like macam biasa maybe sebab dia taknak i be more sad kot, entah. I wish i could adapt it. I get enough with my previous relationship which is i do hate it much. Long distance jugak and it damn hurt me, fuck. I wish there's no more like what i've been through dulu comes again. Betul-betul takut and get enough. I hope this would be the last. I do heart you FA. Yes, i do since i had been a fucking 'heartless people' long time ago. *sigh. Okay sekarang ni pun aku sedeh. Shit! common nedy,  relax! Chill out! get laugh and get high! Yeah, i wish but swear to God that i can't. Sooner or later, i mesti boleh, kan b? :) Gonna mish you. Thanks sebab keluar tadi, i do appreciated it much. Sorry for any mistaken or stupid words/things/attitude yg i tak perasan tadi. ILY :)

Ade picture tapi tak perfect, geram betul. ish, but at least ada la jugak kan for last jumpa tadi :)


muke buruk macam hape -.-




He said that  , i kuat to facing this diatance.
Insya'Allah, i will :)




No comments:

Post a Comment