Wednesday, February 2, 2011

Random,

29/01/2011, Saturday

Busy teruk siapkan semua agenda pagi itu, and tribute to our team, anda semua terbaek. Hee. Then off to bukit jalil untuk pulang ke johor bahru maa. hee. Belum sempat keluar KL da hujan lebat kaw-kaw apalagi bantai tido lah kan, fuhh. Best. Naik bus dua tingkat! Suka! Haha jakon kejap. Teedo teedo then sampai sri putri cocaine picked me up there, the we both pergi dinner since kami belum makan lagi. Dye mahu makan sama dengan saya, hee. Terharu, sob sob. :D Then lepak Aliff mamak. Hujan ribut, gilaa sejukk, asek nak terpipis jek rasaaa, hadoy. Then AJ ajak lepak maen jamming, aku yang jamm sebab kepala saket. End up duduk dala kereta while them pergi mengetuk and masa diberi hanya 30 minit, haha. Dalam kereta saket kepala jangan cakap lah macam mana, macam nak menanges je, haih. Plus, si awal call tanya kenapa sistem itu ini, duh! Kau lelaki takkan kau tareti nak handle gadjet, kau harapkan perempuan? So dalam keadaan sesuku mati dengan kesakitan kepala aku, terpaksalah ajar manual one by one, pfft! Sejuk nak terpipis lagi tayah cerita, Kalau boleh pipis dalam kereta cocain tu dalama aku pipis, haha. Then laju-laju pergi petronas pipis and he sent me home :) Thank you cocaine <3

30/01/2011, Sunday
Duduk  rumah melayan mama and adek. Nothing much to do since mama ade buku baru aku habeskan ketiga-tiga buku itu dalam masa sehari! Hebat kan saya? Tepuk  tangan tepuk tepuk !! Hee. Lepas tu mati kebosanan, nak online tak dapat sebab berok tak bayar lagi, pfft! Texted with cocaine and teedo laa. Huhu. And agak pissed off that day, sekian.

31/01/2011, Monday
SEDEH. pfft. Nothing much, zzzzz. hoping that esok bole spentime :'(

No comments:

Post a Comment