Sunday, February 20, 2011

3 of us without ayah

Pagi tadi settlekan those things yang annoying, dah lantak. Then petang mama ajak kelua. So i took a cab pergi jusco. Sedeh sebab tadapat lepak dengan cocaine, sumpah im kinda need him and misses him like much. Hmm. Takpelah. Then sampai jusco, tak habes-habes borong bra lagi. Ala bra yang $10.00 tu. Macam-macam color borong tadi, yellow, pink and green, wow! Haha. Sempat pau mama kemeja and shirt. Then jahanamkan duit dengan membeli my favii books, magazine, compact, mascara, lipice, wedges (tapi tak cantek so taknak pakai!), barang shiro (pasir mandi, woods, bathroom, makanan and bola ) it costing more than $50 bux !! Damnit. barang kau jek dah mahal weh shiroooo! Naseb sayang! hee. Then me mama and adek beli groceries and sempat beli entah apa-apa since kat ruma punya stock was damnly out, erk. Jangan tanya apa saya makan kat ruma. HAHA. Then balek and sempat berkelahi dengan sorang minah poyo ni, ish. No manners betol, dah la langgar orang, tak reti berbahasa betol. Grrr !! Balek jek terus mandikan shiroooo. Yeay !! Anak saya dah wangi dah. Layan mentor and homaigod penat mulut gelak macam org sewel, macam-macam ragam je la dorang ni. Mandi and texted with cocaine.

terasa dengan kau, kau cakap tapi aku tak nampak pun.
kau beriye cakap tapi takde
kenapa  duh?
Sebab aku t.a.k.m.a.t.b eh? k.r.m eh?
Okay takpe, aku sedar.
:')

No comments:

Post a Comment