Monday, February 7, 2011

Packing packing

Ini tidak suka, sob sob sob. Kenapa? Esok sudah balek itu jungle maaa, haiya. Kenapa lah suti sekejap sangat. Semingu tak rasa ohh, i need mooooreee than a week for my holiday. (tapi nt bile lame complain pula lama sangat) Okay okay, tak bawak shiro balek sebab balek naek bus, nak naek duratun macam malas sebab malas laa, nanti kang kecoh ah awek dye tuuu, ergh. End up, esok bus pukol 12.00pm turun kat shah alam and ika ambek sebab we have to search something lepas tu, fuh. Esok last jumpa mama and adek which mean lepas habes exam baru balek sini balek, huwaaaa :'( tak dapat pergi kubur ayah jugak, dah 2x dah sebab period. :"( hmm nak nanges each time nak balek KL sebab ayah yang selalu hantarkan, malam-malam cemni dye salu cakap "Dah pack sume? Jangan ada apa-apa tinggal, esok bangun awal " Ayah, along rindu ayah sangat-sangat. Terasa gilaaa sekarang ni, lagi-lagi lepas kenduri 40 hari kat ruma mak ngah, muka abang ayah sejibik macam muka ayah, sangat2 nak nanges masa tu tapi kuat senyum je. Mama perasan, cepat2 je mama tarek aku kat belakang and hug me then, mak ngah perasan, mak ngah pun sama. Hmm.Nak balek lagi la pulak mak ngah pelok aku kuat gila and tentu-tentu lah aku menanges duhh. Mak ngah pesan, jaga mama jaga adek, sebab dye tahu kami sangat rapat gila dengan ayah, apa-apa ayah, sikit-sikit ayah, manja sangat dengan ayah. Bila ayah takde macam pelik and serba tak kena. Ayah dah selalu train kitorang which dye salu takde kat ruma keluar pergi kerja, so that bila tadi siang terasa macam dye tengah pergi kerja. Yep, dah lebeh 40 hari dye pergi but still macam semalam je rasa dye hilang. *sigh

Banyak plan aku nak buat and catch up for my family, especially untuk mama :) Terlalu banyak, kalau list pun tak cukup rasa. Target must be achieve by end of this year, insya'allah. Aku dah tak larat lagi dah, sumpah dah sangat tak larat. Aku ada kau, yer kau. Aku tareti nak tunjuk macam orang lain but belive me that i do appreciated you in my life, glad that i've found you, glad that i've know you, glad that tak sia-sia kau pas number kat kau longg time ago. Yes you, i meant it. Aku tareti ber-bf sebenarnya, aku kasar. Aku tareti, serious takreti tapi aku belajar sebab aku nak kau happy senyum when you with me. Aku takut dengan words 'bf-gf' sebab aku tahu aku bukan jenis love-thingy-person. I just do my job as a human and enjoying the life yang ada with amazing people around me. Aku takdapat control perasaan 'itu' when it comes itself, yes aku admit. Jealousy? Wajar? Yer bagi aku memang wajar sebab (i've explain this). Sorry to say that i dislike that person, yes aku tak suka dia, titik. Dia takde dosa dengan aku, aku tahu tapi i dunlike it, dun ask me why dear. Aku tareti nak cover fake taksuka tapi buat-buat macam suka. I am a very straight to the point react thingy people, if you dun like it people, who cares? lebeh baek jujur dari menipu, kan? 
*okay dah melalot jauh, sory*

Heh esok dah balek jungle! suka! suka! *okay tipu. pfft! Esok boyfriend datang ambil dirumah and hantarkan pergi bustand, weee. Terima kaseh en.boyfriend, sayaaaaanggg awak lah :)
Okay, mari tidur. Nak peluk shiro lelame sebab nanti tajumpe dah :(

No comments:

Post a Comment