Thursday, December 2, 2010

Heylo thursday :)

Heylo Thursday. Woke up so early today, pukul 7.00am saya dah bangun! *clap to me * teedo pukul berapa b? 5.30am something macam tu, heee. Supposed ada class on 9.00am, statistic, but then cancelled tiba-tiba! Gosh! Heaven nya saya pun sambung teedo since pagi tadi tersangatlah sejuk ya amat :) Bangun2 around 12.00pm texted boyfee and have my lunch while texting with him, hee. Then online gedik gedik view myspace kejap and stalk2 gelak2 and texting dengan si buah hati lagi, heee. Rindu lah dah lama sangat tajumpe, so handphone jek lah medium kami berinteraksi, huu. Sempat teedo kejap before off to visual programming class on 5.00pm. Off to class and sempat beli doughnut and air bandung at cafe fsp. Eh, air bandung dia sedap lah! Serious! Esok berazam mahu beli lagi, heee :D

Tadi class visual programming besh! Sebab en faudzi yang ajar, haha so tak lah boring otak aku belajau coding petang petang cengitu kan. Cuma last week sapa suro gedik tak pergi lab, kan da hilang 10 marka! dush! Berazam taknak ponteng lab lagik and berazam mahu bangun awal tiap hari memandangkan class khamis and jumaat pagi pagi buta! -.-" Kejap lagi mahu compile notes, and baca untuk lab esok. Hari ini saya tak pergi riadah, kenapa? Sebab saya tak mahu. Nanti everything effected, huu. Less kan okay? Yeay! Yes, still texting dengan hubby sayang lagi ni, weee. Gedik? Lantaklah okay belog aku, bukan belog kauuuu setonnn! Okay okay, esok class sangat packed tapi sangat berharap agar class petang tu cancel! sebab boleh balek jb cepat! heee! I cuti sampai selasa oh, haih kalau dulu taknak balek pun takpe sebab dia ada sini but now he is not here and tak tau nak lepak mana and all. If before met him, i was fucking *h* and sesuka hati jek nak kelua dengan sapa aku nak tak kira kau sape, haha ! But now, tak reti dah sebab ada hati mesti dijaga, hee. Even it look like simple things but we can't predict what's goin on next kan, mulut org ni bahaya, nanti dia nampak lain, dia cakap lain kat orang lain. Saya tak  keluar dengan orang laen sekarang melaenkan dengan my angels girlfriend or dengan kawan lelaki pun beramai-ramai, not alone :)

Okay, need to get my sleep since esok class pack! :) Goodnight everyone :)

No comments:

Post a Comment