Friday, August 19, 2011

Lemas rimas.


Lemas rimas. Apa lagi weh? Apa apa? Tak cukup-cukup lagi ke apa? Aku diamkan bukan sebab aku takut or what tapi aku malas nak banyak bunyi. Say it in on my face lah, apa guna macam itu. Tahan aleyna tahan, tak lama je lagi tak lama. Be fake to me, i will be more faker to you darling. Makan hati je. I dnk why this year, this semester was totally rubbish and bullshit. True friends dah habes study left me all lone here. My 'spirit' gone after ayah pergi. There is nothing left inside here, i swear. NOTHING. Kau tengok aku gelak ketawa macam cilaka bagai kau ingat aku bahagia inside here? No ones know how it feels, almost a year ayah pergi and yet i still cant accept it. Penat sangat dah, elak aku gila je. Dengan perangai kau kau kau kau semua yang macam apa, facing those things hari-hari. What the? I missed my old life, serious. Not this kind of life. Pathetic looser, bye

No comments:

Post a Comment